piątek, 6 kwietnia 2012

Świąteczne przechwałki i życzenia...

...Święta Wielkanocne tuż, tuż ale u mnie na blogu nie pojawiła się ani jedna kartka zrobiona na tę okazję... wytłumaczenie mam jedno, ale konkretne... otóż
w szkole, do której uczęszcza moja córcia ogłoszono konkurs na projekt kartki świątecznej...
praca miała być wykonana dowolną techniką, w formacie A-4...
jako, że córcia moja nigdy nie stroniła od wszelkich plastycznych prac, z chęcią przystąpiła do szkolnego wyzwania...
karteczkę zaprojektowała sobie samodzielnie, w internecie wyszukała stronę z kolorowankami dla dzieci - stamtąd pochodzi kurczak w jajku... kurczaczka pomalowała, skorupki wykleiła papierem scrapowym, a potem zrobiła jeden wielki bałagan w moich kwiatkach i dodatkach :o)
muszę jej to jednak wybaczyć, ponieważ kartka, którą wykonała zajęła I miejsce !!!
jako dowód zrzut ekranu ze szkolnej strony internetowej


Nagrodą oprócz rzeczowej jest adnotacja na świadectwie szkolnym, o braniu udziału w konkursie, a poza tym wydruk wyróżnionych prac przez drukarnię...
kartki wielkanocne miałam więc w tym roku z głowy, bo powysyłałam do wszystkich pracę Lidki w formie pocztówki :o)

no, to tyle jeśli chodzi o moje chwalipięctwo :o)
poniżej kartka, o której mowa...
a ja korzystając jeszcze z chwilki wolnego czasu składam wszystkim dobrym duszyczkom życzenia:
przede wszystkim zdrowych Świąt, wolnych od trosk i zmartwień, samych radosnych chwil spędzonych w gronie ukochanych osób i dużo śmiechu podczas Dyngusa :o)




3 komentarze:

  1. rewelacyjna kartka !! wielkie gratulacje dla Lidki - zasłużona nagroda w 100% :) Po mamusi zdolna jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very fantastic post,I am really apperciate you for sharing this great post,It,s extermelly good and very helpful for me..

    OdpowiedzUsuń