niedziela, 4 grudnia 2011

Kartek ciąg dalszy...

na biurku porozkładane papiery, wstążki, punchery i inne "przydasie"...
czyli przedświąteczne prace nadal w toku...
Wciąż rządzą papiery od Scrap Cake - podtrzymuję stwierdzenie z poprzedniego postu, że są rewelacyjne !!!
Dają ogrom możliwości - można z nich stworzyć niepowtarzalne karteluszki...
Postanowiłam, że każda karteczka, która wyjdzie w tym roku spod moich rąk będzie zupełnie inna...

...pierwsza...


na zbliżeniu chciałam uchwycić wzór ze wzorzystego stempelka, potraktowanego błyszczącym proszkiem do embossingu


...druga...


ciężko było zrobić zdjęcie, żeby choć trochę oddało rzeczywistą pracę, która mocno spryskana Perfect Pearls błyszczy, niczym "pomalowana" mrozem...



...a za oknem deszcz...


3 komentarze:

  1. Podoba mi się! Takie zimowe - nietypowe. Kiedy prawie wszyscy robią kartki z choinkami i Mikołajami w zielono-czerwonych barwach u Ciebie jest mroźnie, zimowo i śniegowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to jesteś talenciara. Piękne robisz te kartki. Aż powiało świetami:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy dzwonek :) bardzo mi się podoba :) zachwycam się Twoimi pracami :) szkoda, że ja nie mam takiego drygu do zabawy :) jedyne w czym się lubię bawić to w aplikacji scrapbook Dilmah, ale może dlatego, że jest komputerowa i w każdej chwili mogę ją wyłączyć i miec z głowy :) a tu jeszcze trzeba sprzątać, schować itd itp.. ale i tak gratuluje chęci i pomyslów ;)

    OdpowiedzUsuń