środa, 22 sierpnia 2012

Na kanapie siedzi leń...

po niezwykle pracowitym maju i czerwcu, odpoczynek w lipcu tak mnie rozleniwił, że się nijak zebrać w sobie nie mogę... blog zakurzony odłogiem leży od kilku miesięcy - ech wstyd... jakiś kopniak w tyłek by mi się przydał, czy coś...mam niby pomysły na różne prace i ochotę wewnętrzną również, w głowie setki planów, ale jak już usiądę w swoim scrapowym kąciku to mi się odechciewa :( skaczę sobie tylko po zaprzyjaźnionych blogach i martwię się... i strach znów łaskocze mój tyłek... 

jedyny plus tego lenistwa jest taki, że naczytałam się książek co niemiara !!! w ciągu roku szkolnego i na tą przyjemność brakuje czasu...

numerem jeden mijających już wakacji jest pozycja Kalicińskiej "Lilka" - zakupiłam ją, wcale nieświadoma rakowego wątku... no cóż: życie, troski i przemijanie... to piękna opowieść o tym co było, jest i będzie...o miłości, która się wypaliła, o uczuciach, które już dawno wygasły, o przebaczeniu, o próbie zrozumienia drugiej osoby, o chorobie, która bardzo zbliża i pozwala spojrzeć na wszystko inne z dużym dystansem...

 jak dobrze, że są takie książki, które połyka się jednym tchem...


12 komentarzy:

  1. Długo Ciebie nie było.
    Ważne , że dobrze się czujesz, energii i pomysłów nie brakuje.
    Książki poszukam,skoro dobrze się ją czyta w letnie wieczory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odganiaj od siebie ciemne myśli a jak to zrobisz to już mało ważne, byle skutecznie. Też mam ostatnio takie zapędy robótkowe, chciałabym i nie nie chce mi się nic zrobić a w głowie masa pomysłów ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bo lato to czas leni- kto może ten świętuje. ja odkładam czas na jesień. Rano luknęłam u Ciebie post- skomentowałam:no nareszcie i popędziłam do doktorka. Teraz się odmeldowuję, ze czekałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia - we wtorek się melduj na spotkaniu ! koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożycz Lilkę, tato mi nie pozczył...

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you very much for sharing a great post with us,it,s extermely good.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very well-written post.I read and like the post.It,s extremely good and very helpful for me.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing this great post.Such a good effort.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Lazy sitting on the couch".This title is very nice.Very nice.

    OdpowiedzUsuń