piątek, 20 czerwca 2008

Pierwszy wpis do pamiętnika...

Pamiętnika Kamilci oczywiście :) Pisałam już w poprzednim poście, że zlot scraperek naładował mnie twórczo i po powrocie z Warszawy usiadłam od razu do papierów i wstążeczek :) Ponieważ Kamilka mój wpis już widziała na wczorajszym spotkaniu, to pokażę go i tutaj. Jej wędrownik ubrany jest w kolory brązu i różu i jakoś tak mnie ta oprawa zainspirowała, że mój wpis również jest utrzymany w tej kolorystyce.
Strona pierwsza wpisu to moja odpowiedź na tytuł Kamilkowego pamiętnika : "Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt"


Druga strona:

7 komentarzy:

  1. ogladałam te albumy.... no i w depresje wpadąłam bo one takie piekne .... zazdrosc ze "ja tak nie potrafie" one normalnie sa jeszcze cudniejsze niz na najlepszych fotkach... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko-wpis prześliczny!!! Jak ja sprostam tym wyzwaniom cholercia...bo czy ja choc w połowie tak ładnie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, foty nie oddają całego uroku tego wpisu!!!
    Bardzo podoba mi się sposób wykorzystania szarego papieru!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wpis!!! niech Cię wena nie opuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Piękne kolorki i świetny pomysł z pakowym papierem!

    OdpowiedzUsuń