poniedziałek, 7 lutego 2011

Digitalowe wyzwanie na SP...

... to jest to czego mi bardzo brakowało.
Mordka mi się uśmiechnęła kiedy przeczytałam maila, że wybrano już grupę projektantek do nowego działu DIGI i że wyzwania będą się pojawiały regularnie. Bardzo lubię scrapowanie wg wytycznych, a niestety na scrapowanie tradycyjne najczęściej nie mam czasu - zwlaszcza w srodku tygodnia :(
Poza tym takie wyzwania mobilizują do działania - dawno już nie używałam PhotoShopa i zapomniałam jakie to fajne zajęcie :) Ten nowy dział na Scrapujących Polkach na pewno sprawi, że częściej będę siadywała przy komputerze, żeby coś stworzyć...

Poniższa praca powstała właśnie na pierwsze digi-wyzwanie:



credits: wszystkie elementy Shabby Princess

a ten zrobilam z rozpędu ;-)

3 komentarze:

  1. Wspaniałe scrapy, bardzo się cieszę, że wracasz do digi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudniaste - coraz ciekawesz Twoje prace. Za to włsnei wyróżnienie do odbioru u mnie:

    http://angeliqa-scrap.blogspot.com/2011/02/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne scrapy. Ten drugi bardzo za serducho ujmujący. A pierwszy świetnie skomponowany.

    OdpowiedzUsuń