czwartek, 17 lutego 2011

Wybacz mi...

"Milosć ci wszystko wybaczy..." spiewała Hanka Ordonówna w filmie "Szpieg w masce". Muzykę skomponował Henryk Wars, a słowa sygnowane pseudonimem Oldlen napisał Julian Tuwim.
Urywek tekstu był również tematem przewodnim kolejnego wyzwania digitalowego na Polkach.

Miesiąc luty, któremu patronuje sw. Walenty, jawi się miłością - jak to ladnie nazwala autorka wyzwania :) Jest też dobrą okazją do przeprosin czy wybaczenia dawnych zadr...
Pracę należalo wykonać w dowolnym stylu,z domieszką koloru czerwonego ale bez użycia serc i z koniecznoscią użycia sformuowań "Wybacz mi..." lub "Wybaczam Ci.."
Wyzwanie wcale nie należało do łatwych i uporałam się z nim dopiero w przedostatni dzień trwania zabawy, jakos wczesniej wena nie chciała do mnie przyjsć ;-)

Tak wygląda moja praca:



CREDITS
szew: Natali
tło, kwiatki, koronka i kalendarium: z zestawu I love you by Marzena
gumka: Lencula
tekturka: Lively
czcionka: Maszyna AEG i Mistral


I do posłuchania jeden z największych szlagierów Ordonki

1 komentarz:

  1. Monia śliczny ten scrapek :)
    Widzę, że znowu wróciłaś do pracy :). Cieszę się bo bardzo podobają mi się Twoje prace.
    Oj i nie wiem czy przez Ciebie nie zacznę też. Buźka.

    OdpowiedzUsuń