poniedziałek, 21 marca 2011

ale się działo...

miniona sobota należała do wielce udanych - nie pamiętam kiedy ostatnio tak świetnie spędziłam dzień. Scrapujące środowisko doskonale wie o jakim wydarzeniu mówię :)
Za sprawą moich "uroczyskowych" koleżanek odbyła się pierwsza tego typu impreza w Łodzi, i mam nadzieję, że nie ostatnia - SCRAPOWISKO powinno już na stałe wpisać się w kalendarz craftowych imprez.
Przez cały dzień trwało szaleństwo zakupów, scrapowych pogaduszek, konkursów i kursów.
Ja również nie omieszkałam wziąć udziału w tych ostatnich.

Kurs "Babski Grunge" prowadzony przez Finn był jedną z tych rzeczy, na którą czekałam z niecierpliwością. Praca z zębatkami, Glimmer Mistami i gesso okazała się nie taka straszna jak się tego obawiałam na początku. Co prawda scrap, który stworzyłam podczas tego kursu nie zachwyca mnie do końca ale złapałam bakcyla i następną rzeczą w jaką muszę zainwestować będą właśnie kolorowe mgiełki :)



Podczas trwania kursu odbyło się losowanie mini nagród.
Szczęśliwym trafem trafił w moje ręce komplet ufundowany przez Scrapiniec - literki, ażurowe jajeczka, same cudności :


Kolejny ciekawy kursik zaproponowała Molla, którą wirtualnie podglądam od dawna ale dopiero teraz dane mi było poznać osobiście.
Sztuka tworzenia papierowych kwiatów wcale nie jest taka prosta jakby się to mogło początkowo wydawać - niektóre kursantki zrezygnowały w połowie nie mogąc sobie poradzić ze składaniem płatków.
Mnie się udało dotrwać do końca, a to efekt:



Mnóstwo sklepów kusiło ze wszystkich stron kolorowymi produktami - oczywiście oprzeć się temu kuszeniu to sztuka; ograniczyłam się do minimum:


Muszę napisać jeszcze raz - było świetnie: kawa, ciasteczka, kreatywne dziewczyny, pogaduszki, śmiechy i wymiana doświadczeń.
Zapomniałam zabrać swojego aparatu, więc podkradłam zdjęcie od Beatki :)


Więcej zdjęć oczywiście tutaj


Czekam z niecierpliwością na kolejną tego typu imprezę

5 komentarzy:

  1. Moniko, fantastyczna praca, osobiście
    strasznie żałuje, że nie zapisałam się na te warsztaty.
    Następnej okazji nie przepuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci wyszło grungowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marudzisz!!!
    praca wyszła super!!!
    FAJNIE BYŁO WIDZIEĆ CIĘ TYLE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca , mnie się podoba :)
    Super wkomponowałaś napis:0
    Gratuluję wygranej , prawdziwe cudeńka !!!

    Napisałaś mi o czwartkowych spotkaniach , bardzo chętnie tylko nie wiem co , gdzie i kiedy. Jeśli mogła byś mi coś więcej napisać to z góry ci dziękuję.

    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za wytrwałość!
    pozdrawiam serdecznie
    mollka

    OdpowiedzUsuń